Sommarlov

Sommarlovet har inletts med en hel del besök :))))
Igår morse kom en klass kompis till Linnea med din mamma och sina syskon. Vi har pratat om att ses hela våren, då vi fick barn med 4 veckors mellanrum, nu äntligen fick vi till det. Vi åt lunch och fikade. Barnen var ute i solen, dem hade turen att få se när tankbilen kom med vatten till poolen. Linus var givetvis rädd från början ;))
Det var full rulle på barnen och Linus fick hoppa över sin middagslur. Han var väldigt trött efter vi ätit middag, det passade bra, jag väntade nämligen besök av två vänner från Flash, vi satt i uterummet hela kvällen och mumsade på ost och kex.
Idag väntade jag besök av en gammal barndomsvän, har inte setts på 20 år, men det kändes som om det var igår vi satt och pratade. Hon hade sitt ena barn med sej, Albin 2 år. Linus blev till sej av lycka när det kom en kompis. Hoppas vi snart kan ses igen :))
På eftermiddagen var det dags för barnen att packa och åka till morfar, där ska dem sova två nätter. Dick skjutsade ditt dem, sen fortsatte han och Emelie till Enköping, Emelie skulle köra på körskolan som hon ska gå intensivkurs på i sommar, dem ville kolla av hur långt hon kommit med körningen. Jag tog vagnen och gick ut på en PW i solen.

Nu har vi ätit en super god middag, satt mej i soffan och tänk vad tyst det blev hemma, två barn sover, två är borta, det är bara den äldsta hemma, så nu blir det filmtajm.

Jo jag måste berätta, jag har vunnit en Tissimo maskin, tävlade på Familjen annorlundas blogg, så lycklig, nu ska här drickas latte :))) Vann även en Go fika date :))

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0