Regn, åska, sol

Jaha ännu en dag med regn, åska och sol.
Här hemma har det inte hänt mycket, eller det beror på hur man ser det. Jag tycker
att det varit en lite tråkig dag. Gjorde inte mycket på förmiddagen, på eftermiddagen
tog jag bilen och åkte till gymmet, Emelie hängde med.När jag tränar som bäst, ringer
Albin och frågar om han och Jonas får gå på bio.  Visst får han det, det blir att snabbt
tänka till vad barnen kan hinna äta innan dem ska iväg, jag hinner ju inte hem och laga
middag. Hinner iallafall hem innan han åker och kolla så att  han packat det han ska,
dem skulle nämligen sova hemma hos Jonas sen. Emelie som nu i denna stund är ute
och övningskör,får hämta upp killarna och köra ut dem till Fjuckby.
Idag har jag suttit en lång stund och titta på semesterkort och videoinspelningar, man kan
ju få drömma om sol iallafall, nu när vi inte har någon sommar här.
 
Lite bilder från några utlandsresor
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
   
 
   
 
  
 
 
Sååå härligt!!
 
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0