Morgonpigg

I morse vaknade jag till vid åtta, såg att solen sken från en klarblå himmel. Jag studsade ur sängen, här gällde det att ta vara på dagen, klockan nio hängde jag på låset på gymmet. Frukosten åt jag i bilen, banan och en celsius. Väl hemma igen blev det en dusch och sen en ordentlig frukost i solen, nice....Och det är just i solen vi har tillbringat dagen, mamma kom ut och hade mys med oss. Det blev riktig sommarmat till middag, sallad med färskpotatis och grillad kyckling, det var gott med ett kallt glas vin till:)) Linnea har jag inte sett röken av på hela dagen, hon var med en kompis till Fyrishov och badade , och nu ska hon sova där. Emelie drog iväg med bussen efter middagen, skulle med några kompisar till Lyssnarängsbadet. Jag fattade inte vitsen, dels var klockan mycket och solen hade gått i moln, men jag är väl knäpp ;)) eller rent utav gammal, ha ha. Nu är jag lite pumsig, efter en tidig morgon och en dag i solen. Nu blir det ett glas vitt tillsammans med mamma. Go kväll :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0