Go fredagkväll

På förmiddagen blev det som sagt stor handling på Maxi, hämtade först upp mamma som

också ville följa med. På vägen till mamma åkte vi förbi cirkusplatsen, där har nu Cirkus

Scott uppträdande hela helgen. Deras kameler och elefanter gick i en hage längs med

vägen, gissa om Linus fick stora ögon.

 

 

 

Idag var alla barn med och handlade, vagnen fylldes fort ;)) När vi var klara hade det hunnit

blivit lunch dags, vi var ju uppe redan innan nio idag ;) Jag utfodrade mina små djur, Emelie

tog en hamburgare på stående fot, hon skulle till jobbet. Dem andra barnen satt och åt i

godan ro. Mamma frågade Linus om det var gott, mycket, svarade han. Det var nog tredje

gången lille Linus fick egen hamburgare och pommes på Mc Donald´s.

När vi kom hem regnade det givetvis igen, jag sprang i regnet med mina as tunga kassar,

Alwa som somnat fick sitta kvar i bilen och sova. Undertiden plockade jag in allt och sen

bytte jag om för en tur till gymmet. På fredagar brukar det vara fullt med folk, gissa om jag

blev förvånade när det nästan var tomt. Folk har väl flytt landet pga det dåliga vädret.

När jag duschat kom jag och barnen på, ja nog mest godisråttan Linda, att det skulle vara gott

med godis. Det blev till att packa in hela barnaskaran i bilen igen, Dick och Emelie var ute och

körde, så gasade vi mot Svista och godislunden.

 

 

 

Till middag blev det nachotallrik, Albin och Linnéa var duktiga och hjälpte till att duka och fixa.

Vi fick tom tända ljus, alldeles mörkt ute, åskan var på ingång. Nu hör jag att det mullrar på håll.

Nej nu suger det i godistarmen och Emelie ska bjuda mamma sin på en god drink :))

Fredagsmys <3

 

Kram kram

 


Kommentarer
Postat av: Brittmari

Han är för söt och gosig lille prinsen!!!Kram

Svar: Ja oftast ;) Kram
Linda Hammar

2012-07-20 @ 23:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0