En dag i solen

Vilket härligt väder vi haft idag, dagen tillbringade vi tillsammans med Åsa och
hennes familj. Det blev bad och skoj för hela slanten. Jag tror knappt att barnen har
varit uppe ur poolen mer än när det var mat och fika.
 
Till lunch blev det grillade hamburgare, det var Christer som stod för grillingen, det blev
supergott.
 
 
Barnen hann inte mer än äta upp innan det var dags för ett dopp. Linus fick ett
ofrivilligt dopp, han ramlade i. Jag hann bara reagera att han var borta, for upp och som tur
var så var Albin och Linnéa i poolen precis där han druttade i, så han hann inte reagera att
han föll i, tur var väl det. Alwa fick även hon ta sej ett dopp. Kom då på att jag måste komma
ihåg att köpa ett par fodrade badbyxor till henne, som hon kan ha i Spanien. Nedräkningen
har börjat nu är det två veckor kvar tills vi åker.
 
Efter en hel dag i solen, var jag för trött att laga mat, det blev hämtmat. En god kycklingsallad.
När vi sitter på altan och äter, vad händer då, jo från ingenstans började det regna. Det var
bara en kort skur så vi satt kvar under markisen. Jag säger ju det, inte en dag utan regn.
Ser nu på himlen att det kommer snart en ordentlig skur, men jag är glad, fick iallafall uppleva
en skön svensk sommardag detta år ;)
 
Kram kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0