4:e Juli

Sommar sommar sommar, ja iallafall i ett par dagar...
Här hemma är vi inte allt för snabba på morgonen, sover till nio halv tio, det är på gott
och ont, skönt att sova, men det hinner nästa bli lunchdags innan man hinner ut i solen.
Jag är ju sån att jag inte bara kan lämna allt inne och gå ut, jag måste plocka och torka
och göra fint inne först, helst dammsuga också. Undertiden  brukar barnen ligga på
Alwas filt och busa.
 
 
När jag väl plockat blev det en hel dag i solen, bad och bus. Eftersom vädret var så fint, blev
det en grill kväll, så skönt att sitta i kvälls solen och äta gott med ett glas rött. Dem senaste
dagarna har jag inte varit på topp, har haft så ont i magen, nu känns det lite bättre.
 
I måndags åkte Linnéa iväg med en klass kompis på en mini semster till kusten, har fått lite
läges rapporter, dem har haft några super mysiga dagar. Här hemma har det varit lugnt och
skönt, vi har sluppit två ungar, Albin och Linnéa, som är som hund och katt mellan varven.
Man blir såååå trött. Nu är hon hemma igen, och dem kivas för fullt. Suck!!!
 
 
Idag startade jag förmiddagen med en sväng till bvc, en kontroll vägning. Hon hade gått upp
kanon, 240g på en vecka, godkänt :))
 
 
Sen blev det bråttom hem och ut i solen, invigde min nyinköptastrandklänning, som jag ska
ha med till spanien. På eftermiddagen kom Åsa och busige Oliver på
lite fika, det blev givetvis latte från min fina Tassimo. Den går varm här hemma...
Idag kom slambilen, det tycker Linus är spännande, men han är lite feg så han stod inne i
fönstret och tittade.
 
 
När Åsa och åkt, bytte jag om och Emelie och jag tog en PW i solen, Albin cyklade med.
Det blev sen middag idag också, ute i den sköna kvälls solen. Nu överväger jag om jag ska gå
ut och lasera pooldäcket, men det är säker blöt där efter dagens bad och då kan jag ju inte lasera.
 
Ha en skön kväll i solen!
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carola med 9 barn :)

Meh??
Jag var ju på lager 157 idag jag med !! Typ samtidigt som du säkert :)
Köpte två klänningar till Patricia och en Lundmyr tshirt till Jamie :)
Har du åxå haft ont i magen ?? Måste vara nåt skit som snurrar . Blä! Skönt art du är bättre !
Kram:)

Svar: Vi var där vid tolv tiden, barnen handlade badshort, chinos, linne mm. Jag gick som vanligt ut tomhänt... Ja jag vet inte vad är med magen, vet inte om det är menscykeln som spökar, har ingen mens när jag ammar, men kan känna av skiten ändå :(
Linda Hammar

2012-07-05 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0