Tisdag 7:e Februari

Tjing Tjing

Här hemma händer det inte mycket :(
Linus är fortfarande sjuk, kruppen har släppt men febern och hostan hänger kvar.
I lördags var vi till vänner på middag, mycket trevligt. Mannen i familjen jobbar på ambulansen och deras son har också jobbigt med krupp, så han hade tagit hem medicin från jobbet så Linus hade tur och fick inandas Ventolin innan vi åkte hem. Tyvärr blev natten ändå jobbig, Linus både hostade och hade hög feber så han yrade. Jag vaknade av att han låg och skrek, ont mamma, ont mamma. När jag kom in till honom låg han och skakade så jag trodde att han skulle hoppa ur sängen, jag lindade in honom i hans täcke och sen lag jag honom under mitt täcke. Han somnade till slut men vaknade efter en timme och ville ligga i sin säng igen.
På dagarna har vi bara tagit det lugnt och försökt komma ifatt med sömnen, jag känner mej lite rastlös ;)
Barnen har givetvis haft innebandy i helgen, Albin kunde inte spela sin match, hade inte riktigt återhämtat sej efter förkylningen. Linnea hade hemma match sju i söndags kväll, så efter att jag lagt sjuklingen, åkte jag och tittade på henne, som vanligt var tjejerna duktiga, vann med 5-0.

Nu är det snart dags för sängen, man vet ju aldrig hur natten blir....

Sov gott :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1833110/images/2012/pic_188316121.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0