Krupp

Hej hopp i kylan, jag är nyss inkommen från en frisk promenad i solen, det bet fint i kinderna.
Här är det fortfarande sjukstuga :( Igår eftermiddag började Linus bli hes och hostade lite som en hund, misstänkte att det var krupp på gång. Min misstanke stämde bra, han hann inte sova länge innan det var dags att ta upp honom och gå ut och ställa sej på trappen i kylan för att andas. Stackare som han väste :( Kruppen låter så hemsk. Vid två tiden var det åter dags att ställa sej på trappen i 23 gradig kyla, brrrr. Sen sov han faktiskt fram till tio, det förvånade mej så som det väste om honom, när han försökte andas in. På förmiddagen har det varit full rulle på honom och nu sover han middag. Hoppas att det är på bättringsvägen, men det brukar vara natten som är värst. Jag är glad så länge jag slipper åka in till förlossningen, vill att lilleman ska vara frisk först.

Ha en trevlig helg :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0