Fredag 10:e Februari

Sköna fredag!!!

Nu börjar det närma sej förlossning, så dem senaste dagarna här hemma har gått till att se till att allt är klart. I onsdags kväll tog jag med mej Dick och åkte och stor handlade, hade tänkt åka på dagen men Linus hade fortfarande feber. Emelie var snäll och var hemma med honom på kvällen när vi åkte. Nu är kylen och frysen fyllda, skönt.
Idag har jag och Linus varit till Bälinge och hälsat på Linda och hennes barn. Det blev lite paket öppning, både Oscar och Linus har fyllt två och vi har inte hunnit ses. Dem var så söta, grattade varandra och sa tack och kramades.
Linus var i himmelriket, Oscar har jätte många fina bilar från filmen Cars. Han körde och körde. Det var även fullt fart på bobbycarsen, barnen jagade varandra runt runt.
Nu har vi precis tryckt i oss pizza, Dick har åkt till jobbet och Linnea är hos en kompis på filmkväll. Vilket innebär att jag måste ge mej ut i kylan och hämta henne kl åtta. Brrrrrr
Nu ska jag försöka få Linus i säng, han älskar att sitta med Albin vid datan och titta på filmklipp med bilar, vad annars ;)

Ha en skön kväll!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0