Sååå stolt

I morse tog jag Alwa med mej och åkte till BVC, dags för hennes andra spruta. Egentligen skulle hon få den i September, men eftersom vi åker till Spanien snart, är det bra att hon fick den innan. Nu hoppas vi hon slipper feber, hon var lite trött på eftermiddagen, hon ville tom ammas en stund, äter mest tutte på morgonen, ville ha lite närhet, mys. Vid lunch åkte Dick och alla barn till Enköping, ja Alwa var hemma med mej, det var dags för Emelies sista körlektion och efter det uppkörning. Jag städade och sen satte jag mej i solen med min bok. Hade lite svårt att koncentrera mej, var så nervös när det var dags för Emelie att köra upp. Men det gick ju galant, är sååå stolt. Hon har varit så duktig, klarade skrivning för en vecka sedan och idag körningen. Nu får man gömma bilnycklarna tills hennes egen bil är besiktigad. Vi firade med mat från en China restaurang och ett glas rött , sen fick jag mej en tur av Emelie. Nu blir det mys, med godis och film :)) Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0