Hipp hipp hurra för min lillebror idag

Tjing tjing!!
Ni anar inte, i morse var jag ut på en PW redan halv åtta. Alwa vaknade som vanligt
vid sju och åt, men idag ville hon inte somna om, hon låg och pratade och pratade
och det var inte med någon låg ton, så för att inte väcka hela huset, stoppade jag
ner henne i vagnen och gick en timmes promenad. Hon somnade precis när jag kom
hem, hemma sov alla fortfarande. Jag hann även skura golven innna Linus börjde
joddla. Då blev det en efterlängtad frukost, Alwa vaknade precis när vi ätit klart.
Då blev det lite syskonmys.
 
 
Jag tog åter på mej  träningskläderna och drog till gymmet, sen blev det storhandling på
Maxi. Innan handlingen stannade jag till hos en gullig vän, som har en super gullig dotter
och hon har varit i USA, då bad jag henne köpa Converse åt Alwa och Linus, så dem
hämtades hem, jag fick även en kopp kaffe och en god macka, det satt fint efter träningen.
 
 
Alwa blev så fin i sina nya sko, Linus skor är lite stora, men dem växer han i.
 
 
På eftermiddagen åke vi alla iväg, Dick och Emelie till körskolan, jag och dem andra barnen åkte
hem till min kära lillebror, han fyller år idag, hipp hipp hurra. Vi fikade och barnen lekte en stund
med sin kusin. Linus tyckte det var kul att leka med Nathalies docka och vagn.
 
 
När vi kom hem hade det blivit middagstid, jag gräddade våffor till barnen, själv väntade jag med
middagen tills Dick och Emelie kom hem, vi åt lax under nött täcke. Så mumsigt.
 
 
Ikväll är jag som en tickande bomb känner jag, är lite trött, så nu blir det ryggläge i soffan.
 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0