Alwa

Just nu händer det mycket i Alwas liv. Hon har varit inne i en växtperiod, och har blivit jätte
stadig, det dröjer nog inte innan hon sitter. Hon försöker även att gå upp i krypställning, tar
sej ålande runt i en cirkel på golvet. När vi kom hem från Spanien tog jag fram gåstolen, som
hon nu nöjt backar runt i.
 

Hon är även börjat med lite annat än bara ersättning och tutte, hon dricker numera välling till
kvällen och vi har testa lite gröt. Gröten var si så där.
 
 
 
Idag har vi varit ut på en ny shoppingrunda, hade fika date med Åsa och Tessan och hennes lilla
söta bebis Alice. Vi beställde världens finaste och godaste latte.
Handlad lite kläder till barnen, igen. Jag själv ska handa kläder när jag känner
mej nöjd med min vikt, om det går. Blev iallafall glad att jag kom i mina gamla tajta svarta jeans :)
 
 
Nu är det snart dags för mej att åka och hämta Linnéa från fotbollsträningen, även innebandyn
har dragit igång, så nu är det ett himla farande med barnen, inte en dag utan träningar, även
helgerna är fullbokade. Jag klagar inte, det är kul att dem håller på, men ibland blir det lite
mycket. Ikväll ska barnen i säng i tid, dem är helt slut på kvällarna, Albin som börjat ny skola
med ny klass och nya lärare, han går på Ärentunaskolan med innebandyprofil, och Linnéa har
börjat i mellanstadiet, mycket nya intryck. 
Nu måste jag dra...
 
Kram kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0