Sol

I morse fick jag sovmorgon, Dick som är ledig och skulle till gymmet, gick upp med barnen och körde dem till skolan.

image description
Vid halv elva var Dick hemma igen och jag var start klar för att åka in och träna.
När jag kliver ut genom dörrarna på Friskis, hade solen tittat fram, den värmde skönt. Jag stannade och köpte med mej färskt bröd hem, det blev en skön fika i solen. Fick en massa energi av det fina vädret, Dick och jag krattade, tog fram utemöbler och krukor.
Planterade lite penseer. Alwa tyckte tydligen också det var skönt, hon stod ute och sov, trodde aldrig hon skulle vakna. Linus sov också gott, fick lov att väcka honom. Så fort Linus vaknat, skulle han ut. Han trivs ute.
Till middag blev det grillad kyckling med rotfrukter, hittade nån ny grillkrydda på affären som man gnuggade in i köttet innan man lägger det på grillen. Det blev mumsigt:))) När vi ätit åkte bak grejerna fram, imorgon får jag ett trevligt besök av en gymnasie kompis, vi har inte träffats sen studenten, så lite go fika måste vi ju ha.

image description
Nu sover dem små, så nu ska jag göra mina naglar lite fina.

image description

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0