Onsdag 18;e April

Tjingeling på er!!



Här hemma är allt kanon, dagarna bara springer iväg. Vi myser, umgås, tränar, ja sen även dem där tråkiga hushålls sysslorna.
Igår var vi på eftermiddags mys hos Linda och hennes rara barn. Det är alltid lika kul att se hur Linus uppskattar att få komma bort att leka. Igår fick han inte sova middag, så jag trodde att kvällen skulle bli pestig men hade fel. Satte honom i badet medans jag städade på övervåningen, då var han glad, jag blev mindre glad när han hade stänkt över hela badrummet.
Idag har det varit full rulle, började med att åka in till gymmet, Alwa hade jag med mej. Efter träning stannade jag kvar och duschade, skulle nämligen hem till kära Bettan på lite lunchmys, passade även på att tanka Alwa innan jag åkte vidare till Maxi. Alwa stannade kvar hos Bettan, hon ville ta en promis med vagnen. Hon dök upp med Alwa i lagom tid tills jag var klar. Sen var det bråttom hem, Emelie hade tid för vaccination mot livmoderhalscancer på vårdcentralen. Hann precis hem och byta barn, Dick fick Alwa och Linus följde med oss till vårdcentralen. På vägen hem blev det ett stopp på Apoteket och sen ett snabbt stopp på Ica, hade ju glömt att köpa mjölk när jag stor handlade, smart...
Det var den dagen det :))))
Nu sitter Emelie och jag och gör manikyr och dricker chai latte.



Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0