Gräsänka



God morgon!! Här hemma har vi sovit länge hela helgen, vi har inte vaknat före nio, jag
hade inte Linus vaknat hade nog jag och lill skruttan sovit än, hon ligger fortfarande kvar
och trynar i sängen.
I helgen har jag varit själv, Dick  och Linnéa är i Örebro på cup. Deras första match var
på fredagskvällen, dem vann med 7-0, Linnéa gjorde hattrick, tyvärr skadade hon sej i
första matchen, stukade foten.



Som tur är var inte nästa match förrän kl halv ett på lördagen, så hon fick vila ett tag, sen
har hon haft foten tejpad. Matcherna igår blev en förlust och en vinst.
Igår förmiddag när Alwa sov och Linus tittade på film med Albin och Emelie, ställde jag mej
på löpbandet, hade tänkt ta en lång promenad men det var snöstorm utanför fönstret. Suck!!
I Örebro sken solen från en klarblå himmel och 13 grader varmt, orättvist. När jag tränat
klart hade Alwa vaknat, men satt nöjd i sin babysitter och efter en liten stund sov hon igen.



Försökte fånga hennes söta leenden på bild, men nej, det gick inget vidare

 



På eftermiddagen åkte vi allihop in till Gränby för lite shopping, var lite saker som behövde
inhandlas för kommande firande, mer om detta längre fram.



Linus var lite motvillig när jag skulle försöka få med honom in i provhytten för att prova ett
par chinos, men till slut gick det bra. Han blev så fin :)



Emelie provade bikini efter bikini, jag försökte hitta nått fint att ha på mej, men jag gav upp.
Vi avslutade shoppingne med att gå in på Br leksaker, hade lovat Linus en liten bil om han var
snäll i affären, Tänk vad en liten bil för 30 kr kan göra en liten pojke glad.

 

Efter att ha shoppat några timmar var vi väldigt hungriga, det blev ett stopp på Max,
Linus fick för första gången en egen hamburgare med pommes. Han satt och åt så
fint, helt utan att kladda.



 



När vi kom hem var vi så mätta, alla utom Alwa som istället var hungrig, jag ammade och dem
andra kröp ner under en filt, mys mys.



Idag skiner solen, först ska jag hämta Emelie på barngymnastiken sen blir det en lång
promenad i solen. Linus som sov så länge får inte sova middag idag, han får slumra lite
i vagnen om han kan.
Linnéa spelar sin sista match tolv och sen bär det av hem. Håller túmmarna för att det går bra
i sista matchen.

Ha nu en riktigt skön Söndag!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Brittmari

Vilken gosig liten prinsessa!Hon är jättesöt!

Alla dom andra barnen är också söta såklart!

Mormor älskar er allihop!Kramkram!

2012-04-15 @ 22:14:01
Postat av: Gunilla

Vilket litet charmtroll.

2012-04-18 @ 10:51:42
URL: http://www.guladesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0