Ändrade planer

Idag var det tänkt att vi skulle åka till min vän Linda och hennes söner, vi jag inte setts på jätte länge. Dem har varit mycket sjuka, tycker så synd om dem. Linus var jätte glad över att få åka dit och leka med bilar. Men det blev tyvärr inget besök idag heller, dem hade fått ögon inflammation, eftersom det smittar som löp eld, valde vi att inte åka dit. Istället blev det till att planera om, jag ringde Åsa, dem skulle till öppna fsk och då hängde vi med. Linus hade som vanligt jätte roligt, Alwa låg i vagnen utanför för fönstret och sov.


image description


Barnen fick lunch där, och Åsa bjöd på lunch hemma hos sej, efter vi tagit en skön promenad i solen, tog en liten omväg förbi affären på vägen hem. Jag hoppades som vanligt på att Linus skulle somna i vagnen, nej nej han somnade inte.

image description



Det var en trött Linus som lekte med Olivers leksaker. Alwa vaknade precis när jag skulle sätta tänderna i min utsökta lunch, hm men hon hade faktiskt sovit i fyra timmar, så jag förstår att hon också var hungrig. Efter en mysig dag hos Åsa fick jag bråttom hem på utvecklings samtal, det var med Albin. Som vanligt sköter han sej bra, kul att höra.

image description

Ikväll är hela familjen samlade till middag och fredagsmys framför tvn, det händer allt för sällan. Så mysigt...
Nu sover dem två minsta och Linnea som somnade i soffan gick precis upp, så nu ska jag gå upp och säga god natt. Sen blir det Dödligt vapen 2 med dem som är vakna ;)

Trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0