Aj aj

Go kväll:)
Här hemma har det hejats för fullt, yes Storvreta gick till sm slutspel.
Igår kväll var ingen höjdare, jag åkte på mjölkstockning, aj aj. Jag och Emelie hade varit ute och gått mitt på dagen och jag blev jätte svettig, stannade till en stund och pratade med en vän längs med vägen, det skulle jag inte gjort. Jag sa till och med till Emelie att nu får jag väl mjölkstockning, men glömde bort detta innan jag kom hem. Mot kvällningen började jag att frysa, fick ont i huvudet, sen kom det onda i bröstet. Tog två Alvedon men frös ändå, skakade som ett asp löv, hade 39 feber. Så det blev till att amma, duscha varmt och till sist pump innan jag hoppade i säng. Tänk att det alltid är samma bröst som jag får det i, trodde jag skulle klara mej denna gång, men tydligen ska jag få det med varje barn.

image description

I morse när jag vaknade mådde jag mycket bättre, fortfarande lite öm. Skönt att jag var piggare, hade tid för efterkontroll på mvc, allt var bra så jag fick en ok stämpel i rumpan ;) Innan jag åkte hem stannade jag och Alwa till hos Åsa på en fika. Sen bar det av hemåt, Albins klass hade öppethus och bjöd på te, visade vad dem jobbat med under terminen.

image description

Matchen på tv är slut, så nu har alla barn hoppat i säng, ja inte Emelie förstås. Nu intar jag ryggläge i soffan.

Natti natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0