Härlig höstdag



Hej hopp!! Har vi inte en härlig höstdag idag. Jag och Linus tog vagnen och tog en skön
lång promenad med hunden. När vi kom hem gjorde vi en kladdkaka, Linnéa har tjatat om
det hela veckan. Så jag tänkte överraska henne med det när hon kom hem från sin fotbolls
match, som hon spelat i Östervåla. Dem förlorade tyvärr med 3-1, Linnéa gjorde målet, men
hon sken som en sol ändå.



På eftermiddagen när Dick tog med sej Linus ut för klippa gräset, så passade jag på att
packa lite, for till affären och köpte lite värktabletter och nässpray, som kan vara bra att
ha med sej till Turkiet. Satt också en stund i den sköna höst solen och tittade på när mina killar
klippte gräset. Linus han går och pallar äpplen från trädet.









Tintin njöt också av det fina vädret.



Är lite smått avundsjuk på Emelie just nu, hon är på väg att åka in till stan för att
lyssna på Towe Styrke, jag vill också.. Men jag och Albin ska ha myskväll, det blir
bara vi framför tvn ikväll, Linnéa har åkt till en kompis och kommer att sova där,
Dick han åker till jobbet. Mamma och Albin kväll :D



Kram från mej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0