Äntligen





Go kväll!!

Att jag inte skrivit på ett par dagar beror på att här hemma har det varit
sjukstuga, från en underbar semester till den bistra verkligheten. Efter vi kommit
hem på lördag morgon och sovit i två timmar, så vaknar jag av att Linus spyr ner
hela sängen, sen har vi spytt och skitit om vartannat. Dem ända som klarat sej är
Emelie och Albin. Våran magsjuka gjorde att jag missade mitt ultraljud som jag skulle ha
varit på i Måndags :(
Nu har jag äntlitgen kommit ikapp med all tvätt som blivit, har även hunnit helgstäda
huset, så nu kan vi njuta av fredagsmys och titta på Idol. Idag tog vi en tripp in till stan,
först hälsade vi på barnens morfar,  barnen fick pengar till glass, men istället för glass
så köpte Linus en lastbil. Den har han lekt med hela dagen. Lastbilen hittade han på öb
när vi var där och handlade lite smått och gott, det blev också en tur till Blomsterhallen.
Vill göra lite höstfint i  mina krukor.



 

Innan vi åkte hem stannade vi till hos svägerskan på fredags fika, yammi.
Linus somnade så fort vi kom hem, han har inte rikitgt återhämtat sej från
magsjukan. Jag tog med mej hunden på en långpromenad i det underbar vädret.

Nu ska det softas i soffan, ha en skön fredagskväll!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0