Helt däckad

Hej kära vänner, min frånvaro beror på två saker, dels fungerar inte min data ännu och
det andra är att jag tror jag blivit överkörd av ett tåg, eller det känns så. Min förkylning
har som vanligt satt sej på mina bihållor, har inte gjort många knop de senaste dagarna.
Har mest legat i soffan och myst med Linus och varit med och lekt med hans bilar.



Här har han parkerat alla bilarna så fint på filten, han kan sitta i timmar och greja.



Igår försökte jag mej på ett ryck, städade av nedervåningen och putsade alla fönstren, men
sen blev det soffan igen.  När jag städar passar min lilla skåpråtta på att tjuva i skåpen, nu
blir det till att flytta på frukostflingor och hårt bröd.



Idag åkte vi iväg till Maxi och stor handlade direkt efter frukost, bäst att passa på medans man
kände sej någolunda pigg, stannade även till på lagerhaus, har sett fina burkar där, som jag
tänkte ställa på bänken och hälla i flingor och liknande som min lilla skåpråtta äter upp. Nu når
han dem inte längre. Hihi



Efter förmiddagens tripp blev både jag och Linus trötta, när han sov middag passade även
jag på att vila. Efter en timmes vilande hade jag fått nya krafter och satte i gång med att
städa övervånigen. Nu på kvällskvisten tog jag en halvtimmes promenad med dogen, måste
få röra lite på mej, blir helt knäpp av att inte kunna träna. Först magsjuka och nu bihållorna.
Nu känner jag att det blir soffläge igen.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0