Torsdag 10:e November

Nu är det snart helg igen, jag förstår inte. Den här veckan har jag mest
gjort en massa måsten, så som att städa och stor handlat. Tycker inte jag
gör annat än att åker till Maxi och handlar.



I tisdag när jag var och handlade blev jag så sugen på glögg, köpte hem en flaska
som vi tjuvöppnade på kvällen. Saknade saffransbullarna.



Jag fick lite adventskänsla så jag slog in några julklappar. Det är lika bra att slå in dem innan
barnen börjar rota i garderoben, nyfikna som dem är.



Igår kröp jag ut på vinden och tog fram alla julsakerna, ja jag pyntade inte utan
dem står i klädkammaren redo att tas fram till advent. Nu hoppas jag att det kommer lite
snö lagom till advent, det blir så mycket mysigare då.
Idag var jag på gymmet klockan åtta, åkte direkt efter att jag lämnat barnen, den här
veckan har jag dragit nitlotten, Dick har opererat knät och har svårt att köra så jag har
fått gått upp och kört dem till skolan, när jag
ändå var uppe passade jag på att åka till gymmet. Skönt att ha det gjort på morgonen.



När jag kom hem var det snabbt in i duschen, jag och Linus skulle hem till Anneli och
hennes dotter Jill. Lilla Jill har hunnit blivit 7,5 månad, så liten och söt.



Anneli hade gjort jätte god soppa och nybakat bröd,  så gott.
Linus hade med sej en väska med lite bilar, men det hade han inte behövt. Anneli
hade en låda full med bilar till Linus lycka. Han tyckte även att det var kul att busa
med Jill, tyvärr blir han lite hårdhänt, men han vill ju så väl. Han tyckte det var kul att krypa
före Jill så att hon kunde åla efter honom. Busungar!!



På eftermiddagen gjorde jag det sista inför helgen, nu är det städat och klart så imorgon
kan vi ta helg och ha mysfredag.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0