Tisdag 15 november

Go kväll!
Just nu badar Linus och jag passar på att skrivs lite om vad som hänt under dagen. Provar att göra ett nytt inlägg från mobilen.
Idag fick jag och Heléne äntligen till en träff med våra barn. Vi har planerat i veckor att gå en sväng till öppna förskolan men inte kommit iväg. Idag var det så fint väder att vi passade på att ta en lång promis med vagnarna. Efter en skön promenad bjöd Heléne på super god lunch och fika på det. Barnen lekte så snällt. Vid ett tiden var pojkarna så trötta så det var dags att åka hem och sova. Jag lag mej också en stund på soffan.

Nej nu måste jag ta upp Linus innan han bajsar i badkaret. Hihi

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0