Lussebullar

Äntligen har jag intagit ryggläge i soffan.
Dagen började med ett besök hos frissan, efter det tog jag vägen förbi gymmet. När jag var klar och började närma mej hemmet insåg jag att barnen slutade i skolan, så snäll som man är, oftast ;) så hämtade jag upp dem. Vi stannade till vid ica för att köpa mjölk, nu skulle här bakas lussebullar.
När jag kom hem hade min kära sjukling till man fixat kaffe och baguette, satt fint i min hungriga mage.
Sen var det bara att kavla upp ärmarna och göra en dubbel sats med lussebulls deg. Direkt när bullarna var gräddade var det dags att börja med middagen, Dick skulle till jobbet trots att han fått feber och hostar så det låter som att han har lunginflammation . Han ringde 1177 men fick som svar att han måste ha varit sjuk i 4 dagar. Suck.

Nu ska jag titta klart på kalla fakta innan jag hoppar i säng.

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0