Full späckad vecka



Ja i morgon är det fredag igen, vart tar veckorn vägen, Hmmm
Ja jag undrar också vart värmen tog vägen, usch och fy vad
kallt det är, men det sägs att värmen ska komma till helgen och
det får man ju hoppas.



Den här veckan har jag hunnit med att ta en lunch hemma hos
en kompis som nyligen fått en liten flicka. Så söt!
Linus var så fascinerad över bebisen, fast mest spännande var
nog deras katt. Har även varit på lunch date hos min gravida
kompis, som ännu inte har kläckt. Men den som väntar på nått
gott.. Även Åsa bjöd på god lunch och smaskigt fika, det är tur
att man tränar när man blir bjuden på så mycket gotti gotti..
Nu är middagen precis avklarad och Albin stack i väg på fotbolls
träning, Dick åkte också iväg, han jobbar i natt och ska så göra
hela helgen. Det är så tråkigt när dem här lång helgerna kommer.
Jag tror minsann att jag ska försöka putsa fönstren nu till helgen,
när jag ändå är ensam. Jag har väntat med det, vill att bonden ska
ha sått färdigt på åkern utanför.

Ha det så bra, så höres vi i morgon!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0