Onsdag 18:e Februari


När vi vaknade sken solen från en klarblå himmel, så vi drog i väg
på våran morgon promenad på direkten, så skönt att få komma hem
och sätta sej med en god frukost och känna att man har hela dagen
framför sej. Undertiden jag åt, satt Linus och tittade på Byggare Bob
och åt russin.


Hela munnen full!

Kvällen skulle bli lite stressig, så jag tog och lagade i ordning middagen på
förmiddagen för att tjäna lite tid. Jag gjorde Linnéas älsklings rätt, Kassler med
annanas och ris.



Vi har haft ena bilen på blocket, så idag var det dags för en visning av bilen,
spekulanterna skulle komma fem, allt gick kanon, Yes vi blev av med bilen.
Sen var det bara att rusa hem för att köra Linnéa till träning, undertiden satt
Albin tillsammans med Linus och tittade på tv. Dem är så söta ihop. Jag passade
på att duka av middagen.



 



I kväll var Linus så trött redan vid sex, vilken tur för oss. Det var nämligen så att
Albin hade samling kvart i sju vid idrottsplatsen, han skulle spela match när Linnéas
träning slutade. Jag hann precis lägga Linus i tid så att jag kunde åka med och titta.
Emelie var kvar hemma med Linus, så han låg inte ensam kvar hemma ;)
Det blev tyvärr förlust, men det spelade riktigt bra och Albin hade jätte många bra
skott på mål, men det ville sej inte idag.
Nu är klockan strax halv tio och barnen har äntligen kommit i säng, så snart tänker
jag sätta mej i soffan. Måste bara fixa inför Linnéas skogsvandring i morgonbitti.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0