Sommar värme

Vilken underbar dag det varit idag, strålande sol och sommar värme.
Vi fick besök av Linda och hennes dotter Bianca. Givetvis tillbringade
vi dagen ute i solen, men jag märker på Linus att det är jobbigt att
vara ute för länge, han blir lite gnällig.





Det skulle ju vara skönt om Linus kunde ha keps på sej, men den åker
av innan man hinner blinka. Jag tror jag blir tokig. Bianca var minsann
duktig och hade solhatt på sej.



Lite lunch i solen..



Vi satt så länge och åt lunch, att vi inte hann med nått fika innan det var
dags för Linda att åka hem. När Linda åkt kastade jag Linus i säng och
lag mej i solen, men det blev inte så länge. Jag har ingen ro att ligga
still längre, undra just om man börjar bli gammal.
Nu har jag tagit en sväng med vagn och hund medans dem andra tränar.
Det var lite för varmt för Tintin så vi gick bara en liten sväng på 30 min.
Nu ska jag kasta Linus i säng och sen ska jag ut och plantera lite syrener,
sen blir det nog en kall cider på altan.

 
Hittade Albins gamla jeans shorts, dem passade perfekt!!

Ha en underbar tisdags kväll!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0