Vår



Nu är det iallafall vår enligt mej, tussilagona har tittat fram.
Solen värmer riktigt ordentligt, så i morgon när lill fisen sover
ska jag ut och sola näsan. I dag hann jag inte ut medans han
sov. Jag och Emelie åkte nämligen in till Friskis och Svettis och
gymmade, på vägen hem hämtade vi upp Linnéa som sovit hos
en kompis.
I dag har jag stor röjt i tvättstugan, plockat undan lite overaller
och vinterstövlar, nu räcker det nog om barnen bara har en upp-
sättning kläder framme. Så skönt att få undan, tvättstugan kändes
genast mycket större. När vi höll på att plocka i  tvättstugan, jag
och lilleman förstås, så hittade vi på en keps jag sparat sen Albin
var liten. Linus var mycket fundersam över vad han fick på huvudet,
vilken konstig mössa.



 

På eftermiddagen tog jag och Dick en promenad i vårsolen, men det
är bra blött och skitigt ute. Det är tur att man har en liten hund som
man lätt kan kasta in i duschen när man kommer hem.  Vi stannade till vid
Ica och köpte lite goda ostar till i kväll, nu ska vi fira helg. Dick har jobbat
hela helgen.



YAMMI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0