Små pyssel



Morgonen startade med en promenad för min och Linus del, Linnéa
som var hemma från skolan idag också, låg hemma i soffan och tittade
på tv. När jag kom hem åt jag frukost i lugn och ro, Linnéa och Linus
busade tillsammans. Dem är så himla lika dem där två, tvilling själar.



Ja så är dem stenbockar båda två, lika envisa.



Fråga mej inte vad dem håller på med här.
Under dagen har jag bara gått runt och små pysslat har bla
fixat med mina ramar, som skulle få ny färg.



När Linus sov passade jag på att sätta mej en stund i den sköna
vår solen. Tyvärr så började det blåsa efter en timme och nu har
det ju helt mulnat på. Dick sa att det skulle bli snö ikväll. Hmmm!
Undertiden jag lagade mat fick Linnéa, som suttit inne hela dagen,
för sej att hon skulle ta med sej Linus ut en liten stund. Gissa om
han blev överlycklig, det gick inte att få in honom utan att han
skrek. Han skulle ut igen.

 



Det spelades givetvis innebandy..

Nej nu ska jag förhöra Albin på engelska glosor, veckans vers och prov på Gotland.

Hej hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0