Härlig kväll

I dag har jag varit ute nästan hela dagen. Åh vad jag längtar
till all snö är borta..
Efter frukost tog vi en lång promenad i solen. Linus älskar att
sitta och titta på alla lastbilar och traktorer eller bussar som
åker förbi. Han sitter själv och låter som en bil nästan hela tiden.
Saliven rinner..



Vi var ute en bra stund, vi kom lagom hem när det var dags för lite
lunch, sen var det hopp i säng för lilleman. Jag tog och bryggde lite
kaffe tog en tidning och gick ut och satte mej i solen. Där blev jag
sittande medans Linus sov, si så där i två timmar. Nice!!
När jag kom in hade klockan sprungit iväg och nästa blivit middags
dags, jag vispade till en våffelsmet. När vi åt fick Linus äta lite
själv, han skedar som jag beställt från tuperware har nu kommit,
och det gick mycket lättare att äta. Men han blev lite kladdig och
det hamnade lite sylt i håret, så för honom väntade badet.
Dick fick bada honom och jag gick ut en promenad med Tintin.



Vi mötte upp Emelie som var på väg hem från barn gymnastiken.
Vilken skön kväll det var ute, det hade nästan slutat blåst helt.
Klockan var sex och solen värmde fortfarande.



Jag känner i ansiktet att solen har tagit, man känner inte det
när det blåser lite.

Ha en underbar vår kväll!!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0