Tvätt tvätt tvätt



Morgonen startade med lite morgonbus i sängen, Linus tjöt av
skratt. Efter en stund kom Tintin som också ville vara med och
busa. Han for in under täcket där Linus låg och busade, då fick
Linus bråttom ut när Tintin började slicka honom i ansiktet.



När vi busat klart och Linus fått gröt gav vi oss ut på en promenad
i solen, nu när det är så skitigt ute så får man tyvärr inte gå på dem
roligaste vägarna. Dem senaste dagarna har jag fått gå längs med 290 in
till stan och sedan vänt.
I dag har vi hållit på med tvätten, jag har försökt att vika och Linus har
gjort tvärtom.



Efter en stund ledsnade han på att förstöra för sin mamma och
gick in och rotade lite i tvättstugan.



Sen stack han vidare in till köket, han vet precis i vilka skåp han
ska rota  för att hitta nått att äta.



På eftermiddagen har Linus varit riktigt grining, bara sprungit efter mej och
velat sitta på armen, inte ens Dick dög när han kom hem från jobbet. Jag
blir lite orolig att han håller på att bli sjuk igen. Hoppas inte...

Ha det så bra!! 


Kommentarer
Postat av: Marie i Vattholma

Det var därför som jag såg dig idag då när du var ute i det fina vädret. Jag var på väg till jobbet då. Hoppas att lille man inte blir sjuk igen för nu har väl ni gjort ert för denna gång.



Kram Marie

2011-03-17 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0