Härliga fredag!



Nu är den här, denna härliga fredag. I morse när Linus och Dick låg
och sov tog jag bilen och stack i väg och tränade, det känns som att
jag har en förkylning på gång, så det är lika bra att passa på att träna
medans man kan. Vore ju konstigt om jag inte blir förkyld med tanke
på hur mycket Linus har hostat och snorat på mej. Linus blir sakta bättre,
men är fortfarande inte så glad som han brukar. Han har inte fått tillbaka
krafterna riktigt.




På eftermiddagen är barnen kommit hem från skolan tog vi en sväng
till stan. Albin fick pengar när han fyllde, så han ville in till Barnens hus
och köpa ett hockeyspel. Jag sprang in på Kappahl undertiden för att
hälsa på mina kära vänner, det var så längesedan jag var in dit.
Sen for vi vidare upp på Gränby, barnen hade sett jeans som dem ville
ha, men tyvärr hade dem inte kommit in i butik ännu. Jag får ta och
beställa dem via internet, där vi sett dem. Vi tog även en sväng in på
BR leksaker, Linnéa hade ett presentkort, hon köpte ett spel till sitt
nintendo ds.
Nu när Linus nästan är frisk så ska jag snart ta tag i lite inredningsdetaljer
som jag har att pyssla med, bla ska jag måla om lite fina ramar jag hittat
uppe på vinden sen ska jag klä om och måla Linus fåtölj. Kul kul!
Har även planer att dela av våra sovrum med en hylla, så Linus får lite
förvaring till alla sina leksaker, problemet är att hyllan står längst in i
förrådet och det är en massa saker ivägen, det blir till att vänta tills snön
har smällt och det är dags att rulla ut cyklarn. Återkommer med bilder när
jag sätter igång med mitt projekt. Har även hittat fina förvarings lådor att
skjuta in under Linus säng, perfekta att ha duplo eller bilar i.
Praktisk och snygg leksakslåda
Dem små hjulen gör det lätt för Linus att köra fram det han vill leka med,
vill han inte sitta själv i sitt lilla rum kan han köra ut till mej i köket.



Nej nu börjar snart Let´s Dance och vi ska ha mys fredag.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fin blogg =) Leksaks vagnen till din son var jätte gullig, vart kan man köpa den?



/Mia

2011-03-24 @ 19:22:23
Postat av: Linda

Tack Mia! På nätet, House of Hedda..:)

2011-03-24 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0