Bröllop




Denna helg har gått i kärlekenstecken, vi har varit på bröllop.
Det är nått speciellt med det, kan inte sätta ord på känslorna som
uppstår. Inte ett öga var torrt.



Igår var det min kära kompis Linda och hennes Kent som
gifte sej. Allt var så fint, brudparet, barnen




Linus lilla kompis Bianca, var den söta lilla tärnan.

tårtan,



maten var super



och så bröllopsvals



En mycket lyckad dag och kväll :D

Idag har det bara regnat och regnat, jag trotsade vädret och tog en
joggingrunda. Albin stackarn hade fotbollsmatch, jag stannade hemma
med Linus.
Idag har våran älskade Linnéa kommit hem från sin cup, gick inget vidare
i matcherna, men hon var glad ändå. Hon hade en fin t-shirt med sej hem,
där dem hade tryckt upp Hammar på ryggen.
När jag höll på att plocka upp Linnéas väskor, fick jag förstås hjälp utav
Linus. Han hittade Linnéas benskydd, och han visste precis var dem skulle
sitta. Han satt säkert i fem minuter och försökte sätta på sej dem.



Nu är jag trött och ska bädda ner mej i soffan.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0