Fotbollscup



Ja då har vår lill skrutta åkt ifrån oss. Linnéa har cup i Örebro.
Det var vemodigt vill jag lova, gjorde ont i mamma hjärtat.
Linnéa var nämligen liten ledsen igår när hon skulle gå och sova,
hon ville att vi skulle följa med, men den här gången var det inte
möjligt för oss att följa med. Hon var iallafall vid gott mod i morse
när hon åkte. Efter att ha vinkat av Linnéa vid åtta kröp jag ner i min
sköna säng igen, vaknade med ett ryck klockan tio av att alla forfarande
sov. Jag studsade upp och gjorde frukost och väckte sen barnen.



Linus åt smörgås, ägg, yoghurt och oboy. Han är helt tokig i ägg, jag får
aldrig ha mitt frukostägg i fred så idag kokade jag ett eget åt honom.
På förmiddagen hann vi inte göra så mycket, vi hade ju sovit bort den.
Klockan var halv tolv innan jag reste mej från köksbordet, Albin och
Emelie låg i soffan och tittade på tv medans Linus busade på.



När det blev dags för Linus att sova middag, något försenad med tanke på när
han vaknade i morse, så åkte Emelie och jag in och tränade. Just nu är det
alltid mycket folk på gymmet, gymmet inne i stan har nämligen stängt för
renovering. Så det är bara att stå ut under sommaren, till hösten öppnar det
igen.
Har pratat med Linnéa på eftermiddagen, hon hade spelat en match, tyvärr
blev det förlust men hon var glad ändå. Det hade varit lerigt, spö regn och lite
åska. Stackarna!!
Ikväll är det bara jag och Albin hemma, ja och lill fis, så nu ska vi ha fredagsmys1

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0