Torsdag 23:e Juni




Go kväll! Tänk vad tiden rinner iväg, imorgon är det midsommarafton.
Den här veckan har jag jobbat en del, därför har det inte blivit så
mycket bloggande.
Idag startade jag dagen med att ta med mej Emelie till gymmet,
därefter bar det av till Gränby, jag skulle jobba och Emelie skulle
träffa sin kära vän Hanna. Emelie ska åka med Hannas familj till deras
land och fira midsommar.



När Emelie sa till mej att dem skulle åka idag vid fem så tänkte jag inte så mycket
på det men sen slog det mej, hon skulle ju vara barnvakt till Linus nån timme på
kvällningen. Dick börjar ju jobba sex och jag slutar åtta, så den tiden skulle hon
ställa upp. När jag talade om detta för henne blev hon alldeles lång i ansiktet,
oj ja visst ja. Det var bara att försöka fixa en ny barnvakt, mamma skulle till
naprapaten, då ringde jag min svägerska. Hon skulle klippa sej, men barnens kära
kusin Alexandra kom ut tillsammans med sin pojkvän och passade barnen tills det
att Eva hade klippt sej.



Allt hade gått superbra här hemma. Linus var vaken när jag kom hem, det var
som att luften gick ur honom. Han blev så trött när Eva åkte.
När jag kom hem var barnen såååååååååå hungriga, det blev till att baka lite
scones och koka te, sen tittade vi på Hawai 5-0 och hade mys.
Nu är jag helt slut, det har varit full rulle på jobbet, alla skulle handla kläder till
midsommar, jag själv handlade en fin kjol som var nyinkommen. Visar den en
annan gång. Jag kan visa en klänning istället som jag köpte häromdagen.



Snart är det dags för vädret på fyran, det är väl lika bra att titta på vad morgondagen
bjuder på för regnväder, midsommarväder. Håll tummarna för lite sol!!

Ha en tevlig midsommar!!

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0