Torsdag 16:e Juni



Idag väckte jag upp barnen vid halv tio, nu skulle här stor handlas.
Det gick som på räls, bra att ha så duktiga barn med sej. Vi köpte givetvis
med oss nått gott till fikat. Mums!!



Idag var det rena julafton för Linus, han visste inte vad han skulle leka med.
Jag fick nått ryck och gav mej upp på vinden för att hämta ner Albins
gamla bilmatta och sen gjorde jag i ordning med alla hans saker. Det
blev faktiskt bra.



Han höll på och lekte till klockan blev åtta, tänkte inte ens på att han var trött.




Nu har Linnéa och jag precis packat färdigt, hon åker nämligen till Örebro på
fotbollscup  imorgon bitti, hon kommer hem på söndag igen. Mammas lilla gumma.
Därför ska vi ha lite kvällsmys nu.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0