Hjärnskakning

Go kväll, nu blir det ett snabbt inlägg! Har precis kommit hem från jobbet
och har lite att stå i men jag tänkte att jag måste uppdatera er lite vad vi
gjort i helgen.

Helgen har bara sprungit iväg och vilket väder vi haft, super!
Här får ni min helg i bilder:



Morgon mys!!



Dick och barnen väcker poolen efter vintern



På dagens fotbollsmatch



Jag på väg till jobbet



Ja jag måste även berätta att det hände en liten olycka med min kära
dotter igår. Hon hade varit med sin kompis på hennes land och på väg
hem när dem ska in i bilen råkade hennes kompis pappa slå ner bak
luckan i huvudet på henne. Emelie svimmade och i fallet ramlade hon
bakåt och slog i svanken i dragkroken. Hon mår efter omständigheterna
bra, fick hjärnskakning och har lite bulor och är blå och sårig.

Detta var lite kort från mej!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0