Fästingar

Go kväll alla nära och kära!!

Kvällens inlägg kan ni tacka min svägerska för, hon påminnde
mej om att jag inte bloggat, slapp inte undan :)

Efter en svettig morgon på gymmet skyndade jag hem och bakade
en rabareberkaka med marängtäcke. Jag och Linus skulle få lunch
besök och då måste man även ha nått gott till kaffet. Idag var det
Åsa och lille Oliver som kom och hälsade på. Mysigt mysigt att få
gosa med en liten bebis, jag har ju ingen själv. Hi hi
Han är så gosig lille Oliver och luktar så gott.





Vi hade en skön och mysig dag i värmen. Ja vilken hetta vi fått, Linus är
alldeles klibbig på dagarna. Har badat ett antal gånger i dag. Idag när
Linus satt i badet blev han bajsnödig, så Dick satt honom på toan och då
var han så duktig och bajsade. Duktig kille.




Éfter badning och bajsning satte han sej i Emelies knä och tittade på när jag
gräddade våfflor.





 Hungrig kille. Idag fick vi börja äta middag utan Albin, han kom
inte hem från skolan förrän kvart i fem. Han har varit på skolresa till Stockholm.
Han var så nöjd och berättade glatt om sin dag när han satt sej vid middagsbordet.
Efter middagen var det dags för Linnéa att träna fotboll, Albin och Emelie lag sej i
soffan och tittade på film, jag och Dick tog med Linus och tittade på hästarna.
Det är så varmt på dagarna att hunden inte orkar gå, då blir det en kvällspromenad.
När vi kom hem och Dick stod i duschen så ropade han på mej och bad mej ta
bort en fästing på låret, usch. Det var andra fästingen för i år, ja den första tog jag
bort på hunden. Dem är så VIDRIGA.

Nu ska jag dricka upp min kalla Sangria och sen gå och sova.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0