Jobb helg



Då har denna arbetshelg nått sitt slut. Har haft fullt upp, trots värmen.

Här hemma har Dick sköt markservicen, fått så god mat serverad när jag
kommit hem på kvällarna. Idag blev det dock hämt mat, sushi. Yammi



Vilken värme och vilken luftfuktighet det varit, men man ska inte klaga.
I fredags morse gjorde vi ett tappert försök att gå en morgonpromenad,
har inte blivit så många promenader med hunden pga hettan, Tintin orkar
inte riktigt. Men i fredags var det inte lika soligt och jag trodde att det skulle
vara skönt.



Men så var det tydligen inte, jag blev helt sjöblöt av svett och Tintin
var helt slut, sista kilometern sa Linnéa till mej att nu orkar inte
Tintin, det slutade med att han fick åka vagn hem.



Idag är det då kallt istället, kan det inte vara nått mitt emellan. Dick
passade på att klippa gräsmattan nu när solen sken med sin frånvaro ;)
Linus satt i fönstret och tittade.



Vart tog pappa vägen?



Nej nu är det dags att kasta upp mina trötta ben på bordet och titta på
reprisen av Solsidan.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0