Träbröllop




Träbröllop är precis det vi fira idag, vi har alltså femårig bröllopsdag.
Vi firar även tolvårig förlovningsdag, tänk vad tiden går fort. Det känns
som det var igår. Tänk så mycket vi hunnit med på dessa tolv år.
Bröllopsdagen minns jag som om den var igår.





På morgonen när jag vaknade och det var dags att åka till frissan så
hängde regnet i luften, så typiskt. När jag sitter hos frissan så ringer min
kära kompis Åsa, som är på väg och ska hämta våra tårtor och berättar att
dem har gjort fel bröllopstårtor,  hon frågade hur vi skulle göra. Det blev för
konditoriet att baka nya.



Bröllopskorten fotograferades i Botaniska trädgården, när vi anlände dit började solen
skina igenom. Fotografen var jätte duktig. Dick och barnen var så fina.




När vi var på väg in i kyrkan fick vi några regndroppar på oss, men det betyder ju tur,
när vigseln var klar sken solen från en klarblå himmel.

 




Bröllopsmiddagen och festen blev lyckad och vi hade en mycket trevlig dag.
Bröllopsresan blev en spaweekend på Hotellhavsbaden i Grisslehamn.




Tack Dick för att du finns, älskar dej så!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var inte bara Dick och barnen som var fina... Du var fantastisk fin.

Puss på dig

2011-08-02 @ 21:51:07
URL: http://tessansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0