Torsdag 22:a Juli

Ja undra just vad vi gjort dessa dagar, igår blev det lite plock
inomhus eftersom det regnade ute. Jag passade även på att ta
en löparrunda, det går alltid så lätt att springa när det regnar ute,
men det tog tid innan jag fick tummen ur och stack iväg. När jag kom
hem och hade duschat hade Dick fixat gofika, han hade varit in till
Linnécaféet och köpt bullar.



När det var en regnig dag i går så passade jag på att steka pannkakor, det är inget
man har lust att göra när solen skiner. Det går ju åt en hel del pannkakor så det tar
sin lilla tid att steka.



Idag hade jag ett ärende inne i stan klockan tio och där efter åkte jag till gymmet.
Hade tänkt att jag skulle städa lite när jag kom hem igen,men det hade min kära
man redan gjort. Skönt!! Då kunde jag i godan ro sätta mej med en god macka och
en kopp islatte. På eftermiddagen åkte vi en sväng till svägerskan och åt glass, det
smakade mycket bra i den här värmen som varit idag. På väg till stan åkte vi förbi
och tittde på monster truck bilarna, som ska uppträda i Gränby i helgen.



Linus satt  bak i bilen och tittade med stora ögon. Han fick nått tok ryck där
bak och fick på sej sina lekglasögon, han såg inte klok ut. Barnen skrattade
så dem höll på kissa på sej. Folk som vi körde förbi måste ha undrat vad han
höll på med.





Sen satt han så hela vägen hem. Haha

Nu har vi precis ätit sushi och sitter och njuter i skuggan på altanen.

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0