Onsdagen 20:e Juli





På morgonen när vi kom upp, så sken solen från en klarblå himmel.
Vi tvekade på om vi skulle skynda oss att göra i ordning matsäck och
åka och bada, men insåg att vi sovit lite för länge att klockan skulle bli
för mycket. Vi tog en bad dag hemma, min bror och hans dotter kom ut
och badade med oss. Linnéa tyckte det var lite kallt i stora poolen och
värmde sej i Linus lilla barnpool.



När Linus fryser skuttar han ur poolen och sätter sej på altan kanten, sen säger
han kaka. Då vill han mysa med lite fika.





På eftermiddagen började det mulna på, så när Linus sovit middag åkte vi in till
Ikea, Linnéa behövde en hurts med lådor till sitt skrivbord. När vi gick där i godan
ro, kom en odör osande. Det var givetvis lilleman som hade gjort i blöjan. Typiskt!
Dick fick springa ner till bilen och hämta skötväskan, som blev kvar där.



 



Linus har så mycket spring i benen att jag nästan inte hinner få fast han på kort.
När vi handlat klart kurrade det i våra magar, vi åkte till Max för att äta lite
hamburgare.





Emelie som sommarjobbar, missade både Ikea och Max, synd för henne ;)
Skämt och sido, barnen saknar henne när hon inte är med.



Innan vi åkte hem skulle barnen lämnas av hos min bror, dem ska sova där.
Vi stannade också en stund så Linus fick leka en stund i lekparken.





 

 

Sen vet jag inte om det var dem små eller stora barnen som hade roligast.







När vi åkte hem, åkte brosan med barnen till Björklinge för ett kvällsbad.
Barnen var eld och lågor. Det är ju en helt ljuvlig kväll ute, varmt och skönt.

Nu sover liten och jag och Dick ska bara njuta av tystnaden.

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0