Vardag igen

Ja då var det vardag igen, skönt.
Lite ordning och rutiner igen.
Jag och Linus tog sovmorgon, Dick gick upp med barnen.
Han skulle iallafall åka och träna, när han kom hem var
det min tur att fara i väg och träna. Nu jävlar, nu har
man legat på latsidan förlänge. Först var jag så förkyld
och sen var det innebandycup för hela slanten.

Här hemma övas det för fullt på att gå, Linus har några
dagar till på sej att hinna lära sej innan han fyller ett.
I början var han så modig och bara traskade iväg men nu
börjar han fega. Står still på stället och trycker fram tårar.




Igår på Linnéas födelsedag gick han 5 steg alldeles själv. Så snart
är det nog full fart.
Idag har jag och Linnéa fixat lite i hennes rum, sakta men säkert
börjar det bli färdigt. Nu saknas det nog bara gardiner och en ny
taklampa.







När det blir vardag igen innebär det även nya träningar.
Albins innebandy träning körde igång idag, ingen rast ingen
ro. Efter vi ätit middag tog Dick med sej Albin och Linnéa på
ishockey, Almtuna har match. Själv ska jag krypa upp i soffan
för att titta på Bygglov.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0