Sändag 30:e Januari



Upp i ottan var det som gällde, Albin hade innebandy match
redan klockan åtta, därefter var det Linnéas tur att spela kl tio.
Jag och Linus stannade hemma på första matchen, Dick kom hem
och hämtade oss strax innan Linnéas match började.
Albin var målvakt idag, tyvärr blev det en förlust. Linnéas lag
spelade helt suveränt, tjejerna kämpade som bara den. Matchen
slutade oavgjort 2-2, tyvärr gjorde dem två själv mål, det var ju
synd det kunde ju ha blivit en vinst. Det hade dem varit värda.
När vi kom hem kastade jag på mej träningskläderna och åkte in till
gymmet, styrketränade först sen var det löpbandet som gällde.
Hemma igen bytte jag till torra kläder, tog en banan,  klädde på
Linus och sen bar det av ut med hunden. En skön promenad i solen.
Linus sov hela två timmar ute i vagnen.



Efter dagens motion var jag väl värd en god míddag, Dick
åkte och hämtade pizza. Jag valde en bantarens mardröm,
så god.



Och tro inte att man kan äta den sakta, nej det är så gott
så man bara gluffsar i sej och sen är man propp mätt. Men
det tar nog inte så lång tid så är jag sugen på nått igen. Hmm!
I morgon är det måndag igen, så det är nog bäst att kolla att
allt är packat i skoväskorna innan höjdpunkten på söndag börjar,
Solsidan.....

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0