Turkiet!



Vet ni vad vi gjorde igår, jo vi bokade en resa till Turkiet.
I September drar packet Hammar i väg. Vi har bokat en
8 dagars resa med all inclusive. Ska bli så nice!





Idag har vi haft mamma träff, vi har inte träffats sen innan jul.
Det var så trevligt, vi träffades hemma hos Linda i Bäling, hon
bjöd på kesoröra i pitabröd. Så gott!! Barnen lekte och hade skoj.
Det är alltid kul att komma bort och leka med andras leksaker.

 

Linus hittade spisen och tyckte det var kul att röra i kastrullerna.

 

Sen satt han länge och stoppade bollar i en labyrint. Hm vart tog bollen vägen.


Kompis Oscar

 
Melvin                                                 Bianca

På eftermiddagen när jag kommit hem bytte jag om och åkte
in till Friskis och Svettis, så skönt att ha kommit igång med träningen.
Jag får sån energi när jag får träna. Så när jag kom hem igen så åkte
granen ut. Det blev lite tomt och mörkt i hörnet, men så skönt.
Har även sprungit runt med dammtrasan på kvällskvisten, resten får jag
städa imorgon.

Hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0