Torsdag 13:e Januari



I morse när jag vaknade kände jag att det var någonting
som jag skulle göra idag, men kunde inte komma på vad.
Så istället så hängde jag med Linda och hennes lilla dotter
till Gränby. Vi gick runt och tittade lite, jag var bla in på
Guldfynd och bytte Linnéas örhängen som hade gått sönder.
När jag gick in på Rackartyg stötte jag ihop med Madde och
hennes lilla söta dotter Hedda. Lite läskigt faktiskt, har inte
träffat henne på ett tag och just igår tänkte jag tanken att
jag skulle ringa henne och så idag bara stod hon där.
Vid lunch tid gick vi och besökte Fågelsången som är ny
öppnat i Gränby. Jag åt en god macka med en kopp kaffe
till.



När jag kom hem började jag med att gå en rask promenad
med dogen, sen var det städning som gällde. Så nu är det
fint inför helgen. I morgon är det fredagsmys som gäller.
När jag står och lagar middag ringer telefonen och vips så
slog det med mej vad jag skulle göra idag (tanken slog mej
även på Gränby, men glömdes bort lika fort igen), vi skulle
ha träffat Tessan och hennes son Julius idag, som tur var
hade även hon glömt bort det. Hihi :)
Nu efter många om och men så sover lill skiten, innan han
skulle gå och lägga sej så badade jag honom, tog på en ren
pyamas och en ren tuletrasa. Sen var det sängen med lite
välling nästa, eller inte, när han ligger där i mitt knä drar
han till i flaskan och vips så åker korken av. Hela han, jag,
pyamas och den rena tulen blev fulla i välling. Den liksom
rann ner innanför pyamasen, så det var bara att göra om
hela proceduren. Suck!!



Ren och fin igen!!
Nej nu hör jag att skurtrasan ropar på mej, hade helt
glömt att jag skulle torka golven när liten somnat.
Då kan jag få njuta av ett blankt golv till imorgon när
nya händer kladdar runt.



Tjing tjing på er!!





Kommentarer
Postat av: Madeleine Engberg

Oj oj...välling är kladdigt!

Kul att ses och vi försöker oss på en träff i stan. Kanske nästa vecka?

2011-01-13 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0