Sköna fredag!



Go kväll! Äntligen är det fredag, visst är det nått speciellt med
fredagar. Fredagsmys!
Jag och Linus startade dagen med att äta en mysfrukost, han
satt mest och busade. Han har så mycket miner och bus för sej.
Här har han lärt sej att blåsa.



När vi kommit i ordning for vi in till Maxi för att handla, dem hade
billigt godis, passar ju bra för en gott råtta som mej. Linus var så snäll.
Det kom fram en dam och sa " gud så söt, jag drunknar i hans ögon, sitter
där så snällt och tittar". Ja och det hade hon så rätt i. När vi handlat klart
ringde vi Dick, han kom till Skuttunge och fikade med oss.


Mysig fredagsfika!

Väl hemma igen och alla varor in plockade i kylen gick vi våran
dagliga promenad, solen sken fint men vad det blåste kallt.
Linus somnade förstås direkt och märkte inte utav blåsten.
På eftermiddagen har vi mest gått runt och myst. Linus övar
för fullt på att lära sej gå. Det tar sej...



Linus börjar uppskatta barnprogrammen mer och mer, så idag kröp
Dick upp på vinden för att hämta ner en av barnens små fåtöljer. Så
nu fick jag ett nytt uppdrag, ska måla stolen svart och sy en ny svart
dyna. Linus satt så fint i sin stol, men man får inte lämna honom där
han har inte förstått hur man går ur.



Nu försöker jag blogga och tittade på handboll samtidigt, tyvärr
tror jag att svenskarna förlorar. Vi har precis avnjutit en typisk
fredags middag, barnens favorit. Tacogratäng.



Nej nu blir det ryggläge en stund på soffan, kolla klart på handbollen
och sen är det Let´s Dance som gäller...

Kramis på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0