Linus 1 År



Hipp hipp hurra till min älskade son!

Idag fyller lill pyret 1 år, tänk vad tiden går fort.
Albin tyckte att vi skulle väcka Linus innan dem åkte till
skolan, men jag sa att han förstår ändå inte, så låt han sova.
Det gjorde han vill jag lova, halv tio var jag tvungen att gå
in i sovrummet för att han skulle vakna.



Jag tror nog Linus är mer än nöjd med sin dag, hans nära och¨
kära har varit här och han har fått en hel del nya saker, så
imorgon har han att göra. Här följer dagen i bilder.

 
Linus med sin nya Rorri bil                 och lite andra nya saker

 


Linus med alla sina paket

 



Efter paket öppning var det dags för fika, Linus smaskade
och åt, nam nam.



Han fick en rejäl socker kick, han blev
som ett yrväder. Busade och busade, for runt runt.
Han skrattade så han kiknade.



I kväll orkade han vara uppe ända till halv åtta, han busade
även fast han drack välling, blev nästan lite irriterad på honom.

 


Men nu sover han gott, min lilla prins!



Go kväll!!


Kommentarer
Postat av: Dick

Villken liten glad och gosig kille vi har

2011-01-19 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0