Helg = Innebandy



I morse var det bara att kliva upp när klockan ringde
halv nio, innebandy förstås. Albin spelade mot Tiunda
i Allianshallen. Matchen blev oavgjord, som vanligt gör
motståndarna mål när det är 30 sek kvar av matchen.
Så typiskt!!




Efter matchen var det bara att gasa snabbt hem, Albin skulle
ha fotbollsträning och Linnéa skulle på innebandyträning. På
träningen fick Linnéa en hel kasse reklam med sej hem, så då
är morgondagen räddad, man har ju ingenting annat att göra.
Medans dem tränade så gick jag en långrunda, halva rundan
var oplogad, så det var bra tungt. Det var bara att hopppa in
i duschen när jag kom hem.




Till middag idag serverades Thailänds redcurry kyckling gryta.
Alla mumsade och åt. Emelie hade en av sina bästa vänner Hanna
här på besök, så jag hoppades det smakade.



Jag tror bestämt att jag ska lägga mej och softa i soffan.

Ha det så mysigt denna lördags kväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0