Härlig vinterdag!



Efter att ha skjutsat barnen till skolan tog jag en lång och
skön frukost. Linus han for runt på golvet, men han blev
trött ganska fort, han sov dåligt i natt, det är mycket som
händer i den lilla kroppen just nu och det ska bearbetas på
natten, man vet ju själv hur det är om man gjort nått nytt,
det finns där i huvudet hela tiden. Eftersom han blev trött
redan halv tio tog vi en promenad med vagnen, vi var ute
och gick i  70 minuter, så skönt. Jag tror Linus sov i 30 min,
alldeles lagom för att kunna sova som vanligt på eftermiddagen.
Jag hade nämligen planerat och själv ta en lur när han sov.
Som sagt, klockan två hoppade vi i säng och sov ända till
halv fyra, underbart. Det händer typ aldrig. Medans vi sov
åkte Dick och hämtade hem ved, den har varit slut ett tag,
men nu kan vi få skön värme igen.
I och med att vi sov ganska länge på eftermiddagen så fick
Linus vara uppe lite längre, men vid kvart i sju så var han så
trött.

 

I dag har liten varit jätte duktig på att gå ända tills det
hände en liten olycka. Han for i golvet med munnen först, jag
liksom hörde hur det small till. Ett stort jack fick han i överläppen,
bloden sprutade. Stackars liten. Albin blev helt knäckt och sprang
iväg. Linus blev snabbt glad igen men vill inte gå nå mer. Fegis!!



Nu sover han gott!

Nu ska familljen Hammar sätta sej i soffan för att titta på
Familjen Annorlunda.

Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0