Födelsedags kalas

I morse ringde klockan kvart över åtta, jag och Linus
skulle följa med Albin på match i Allianshallen. Väckte
Linus, gav honom gröt, på med overallen och i väg.
Linus fattade ingenting, han såg helt groggy ut där
han satt i bilen.


Hm innebandy nu igen!

Eftersom dem samlas 45 min innan match, tog Linus och jag
en promenad, det blåste lite kallt men till sist fick jag upp
värmen, vi var precis tillbaka vid hallen när matchen började.
Matchen gick bra, dem vann med 7-1, Albin gjorde två utav
målen.



Idag fyller min kära mamma år, så på eftermiddagen var
vi dit bjudna på middag, pasta med kyckling. Mums!!
Sen serverades fika, så nu sitter man här i soffan så mätt.

 

Linus for runt som ett yrväder, leksakerna mamma tog fram
var roliga för en stund, sen måste man ju utforska mormors skåp.
Albin satt på golvet en stund och försökte roa Linus, han var riktigt
duktig att sätta ringarna på pinnen.



Vid halv sex tiden var det time för oss att bege oss hemåt, Linus
blev så trött. På vägen hem skulle vi först skjutsa Albin till en kompis,
hade fullt upp att hålla Linus vaken i bilen. Nu sover han och jag ska
tända lite ljus, nu ska här mysas.
Nu kom Linnéa på att vi inte har nått godis, hela världen rasade, så
nu ska vi fara till coop och inhandla lite.

Hej hej!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0